Vrátenie tovaru

Objednávateľ má možnosť odstúpiť od zmluvy v špeciálne dlhej lehote, až do 30 kalendárnych dní od prevzatia tovaru. Ak sa tovar rozhodne kupujúci vrátiť , kontaktujte predávajúceho telefonicky, emailom alebo vyplnením formulára.

Ako prebieha vrátenie tovaru?

  • Vyplňte formulár a zadajte všetky povinné údaje.  Číslo objednávky alebo faktúry urýchľuje proces spracovania vašej žiadosti.  Číslo nájdete na faktúre alebo v E-maili, ktorý ste obdržali ako potvrdenie tesne po uskutočnení objednávky.
  • Vaše požiadavky na vrátenie tovaru vybavujeme v pracovné dni, zvyčajne do 24 hodín od vyplnenia tohto elektronického formuláru.
  • Dôležité informácie ku vráteniu tovaru: Prosíme, aby ste počkali na spracovanie požiadavky a na informácie o ďalšom postupe, ktoré obdržíte v e-maili.

Kupujúci

Ako prebieha zrušenie objednávky?

  • Vyplňte formulár a zadajte všetky povinné údaje.  Číslo objednávky alebo faktúry urýchľuje proces spracovania vašej žiadosti.  Číslo nájdete na faktúre alebo v e-maili, ktorý ste obdržali ako potvrdenie tesne po uskutočnení objednávky.
  • Ak je objednávka v stave, ktorý neumožňuje okamžité zrušenie objednávky (objednávka bola expedovaná a už je na ceste k vám), budeme vás o tom informovať a dohodneme spoločne postup realizácie zrušenia objednávky.
  • Vaše požiadavky na stornovanie objednávky vybavujeme v pracovné dni, zvyčajne do 24 hodín od vyplnenia tohto elektronického formuláru.
  • O zrušení objednávky vás budeme informovať mailom.

Kupujúci

Ako prebieha reklamácia tovaru?

  • Vyplňte formulár a zadajte všetky povinné údaje.  Číslo objednávky alebo faktúry urýchľuje proces spracovania vašej žiadosti.  Číslo nájdete na faktúre alebo v E-maili, ktorý ste obdržali ako potvrdenie tesne po uskutočnení objednávky.
  • Po vyplnení formuláru obdržíte email s ďalšími informáciami.
  • Dôležité informácie ku reklamácii tovaru: Prosíme, aby ste počkali na spracovanie požiadavky a na informácie o ďalšom postupe, ktoré obdržíte v e-maili. Vaše požiadavky na reklamácie tovaru vybavujeme v pracovné dni, zvyčajne do 24 hodín od vyplnenia tohto elektronického formuláru.
  • Ďalšie informácie ku reklamácii tovaru: Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.
  • Reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní.
  • Ak sa objaví na tovare vada, je potrebné reklamáciu uplatniť bezodkladne. Ďalšie používanie tovaru môže zapríčiniť prehĺbenie vady, znehodnotenie tovaru a môže byť dôvodom k odmietnutiu reklamácie.

Kupujúci